Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Α. Ανδρεάδης: "Είναι τρελοί αυτοί οι Τροϊκανοί" (δεν το είπε έτσι φυσικά, αλλά έτσι το αποδίδουμε εμείς...)

- Τι είπε για τη δραχμή και τους Έλληνες, για τη σχέση ΕΟΤ και Marketing Greece, για τις Τράπεζες, για το voucher της απασχόλησης, τις επενδύσεις, το ΙνΣΕΤΕ κ.α.

Είπε πάλι και τι δεν είπε, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης στην καθιερωμένη εκδήλωση του Συνδέσμου εν όψει των γιορτών. Κατ’ αρχάς, χαρακτήρισε, διαρρήδην, ως “τρελή” τη φημολογούμενη απαίτηση της τρόικας να αυξηθεί εκ νέου ο ΦΠΑ στην εστίαση από 13% σε 23%. «Δεν είναι σοβαρή μια χώρα που αλλάζει…


…φορολογικούς συντελεστές κάθε τέσσερις μήνες» ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι τα πακέτα για την επόμενη περίοδο έχουν, ήδη, τιμολογηθεί με ΦΠΑ στο 13%  ενώ πρόσθεσε ότι τα αποτελέσματα από τη μείωση του ΦΠΑ θα φανούν στο τέλος της επόμενης χρονιάς.
Ο κ. Ανδρεάδης υπογράμμισε την ανάγκη να βρεθεί τρόπος να σταθεροποιηθεί το φορολογικό καθεστώς και πρότεινε μάλιστα πως θα μπορούσε να υιοθετηθεί πρόταση του ΙΟΒΕ για σταθερό φορολογικό συντελεστή 20%, ο οποίος θα μπορούσε να θεσμοθετηθεί για 5 χρόνια και εάν κριθεί σκόπιμο θα μπορούσε να κατοχυρωθεί και συνταγματικά.
Για τα σενάρια τη δραχμής και τους υποστηρικτές τους:
Μην ξεχνάμε, ότι ο τουρισμός είναι η αντανάκλαση της ίδιας της ζωής μας. Για αυτό, δεν μπορεί να υπάρξει τουριστική ανάπτυξη ποιότητας, εάν η χώρα διολισθήσει στην δραχμή, στον εθνικό διχασμό, στην ανομία. Ο τουρισμός μας χρειάζεται έναν λαό ενωμένο, που θα ζει με αξιοπρέπεια σε μία σύγχρονη, ευνομούμενη και δημοκρατική ευρωπαϊκή χώρα. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να το επιτύχουμε” είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι όσοι πρεσβεύουν ότι ο τουρισμός θα ωφεληθεί από τη δραχμή “δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή υπηρετούν άλλες σκοπιμότητες”.  
Ως προς τις εκτιμήσεις και τις τάσεις:
Οι στόχοι για το 2014 έχουν προσδιοριστεί σε 18 εκατ. αφίξεις ξένων επισκεπτών και 13 δισ. ευρώ άμεσες τουριστικές εισπράξεις. 
Φέτος, οι αφίξεις θα διαμορφωθούν λίγο πάνω από τα 17,5 εκατ. επισκέπτες, ενώ οι εισπράξεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών της κρουαζιέρας, εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε 12,2 δισ. ευρώ.
Για την περίοδο του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία των προκρατήσεων από τη βρετανική αγορά η Ελλάδα εμφανίζει αύξηση μεριδίου και άνοδο κρατήσεων σε ποσοστό 10%, ενώ την ίδια στιγμή οι βασικοί ανταγωνιστές της κινούνται είτε στα περυσινά, είτε σε πτωτικά επίπεδα. Ειδικότερα, οι κρατήσεις της Ισπανίας εμφανίζονται στα περυσινά επίπεδα, η Τουρκία καταγράφει μικρή πτώση, ενώ η Αίγυπτος σημειώνει πτώση 25%. Αυξητικές τάσεις καταγράφονται από όλες τις παραδοσιακές αλλά και τις αναδυόμενες αγορές και ειδικά από τη Ρωσία, εκτίμησε ότι η δυναμική που αναπτύσσεται μπορεί να οδηγήσει σε πάνω από 1,5 εκατ. αφίξεις.
Άλλες επισημάνσεις του προέδρου του ΣΕΤΕ:
Τράπεζες και ρευστότητα: Στην παρούσα φάση, ο ΣΕΤΕ έχει εγκαινιάσει κύκλο επαφών με τις τράπεζες, προκειμένου να βρεθεί το πλαίσιο ρύθμισης των οφειλών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και να διασφαλιστεί η εξασφάλιση ρευστότητας για τις βιώσιμες και υγιείς επιχειρήσεις. Όπως ανέφερε, θα επιδιωχθεί να δημιουργηθεί ομάδα εργασίας του ΣΕΤΕ με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, προκειμένου να διαμορφωθεί το συγκεκριμένο πλαίσιο.
ΕΟΤ και Marketing Greece:
“Μας ρωτούν πολλοί, μα θα υπάρχουν δύο εργαλεία προβολής της χώρας, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece; Η απάντηση είναι απλή: Ο ΕΟΤ ασχολείται με την προβολή του brand Ελλάδα, η Marketing Greece με την προβολή και την προώθηση των τουριστικών προιόντων…
Το 2014 προανήγγειλε ότι θα αποτελέσει χρονιά κατά την οποία ο ΣΕΤΕ θα αλλάξει πλεύση, αποκτώντας δυο νέους βραχίονες: την εταιρεία Marketing Greece και το ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο Τεκμηρίωσης του ΣΕΤΕ). Ειδικά για την  Marketing Greece, είπε ότι μέσα στους επόμενους δυο μήνες θα έχει βγάλει στον αέρα το portal discovergreece.com. Με το λανσάρισμα, το Portal θα είναι διαθέσιμο σε 5 γλώσσες, θα παρουσιάζει (για αρχή) ούτε λίγο ούτε πολύ περισσότερα από 115 προϊόντα και όλους τους βασικούς ελληνικούς προορισμούς. Ταυτόχρονα, βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο η παραγωγή του μηχανισμού - μία meta search μηχανή σύγκρισης τιμών - μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται online κρατήσεις από όλο τον κόσμο.
ΙΝΣΕΤΕ:
Όπως ανέφερε, το ΙΝΣΕΤΕ θα είναι η θεμέλιος λίθος για την περαιτέρω ανάπτυξη του ΣΕΤΕ σε επίπεδο επιχειρηματολογίας, διαπραγμάτευσης και επιχειρησιακού σχεδιασμού. Από την 1η Ιανουαρίου την επιστημονική διεύθυνση του Ινστιτούτου αναλαμβάνει ο Άρης Ίκκος που θα συμπληρώσει την διοικητική ομάδα του φορέα, τον Γενικό Διευθυντή Α. Λαμνίδη και τον Διοικητικό Διευθυντή Γ. Αμβράζη.
Voucher:

Σχετικά με το θέμα της απασχόλησης στον τουρισμό, ο Α. Ανδρεάδης αντέκρουσε τις αρνητικές κριτικές που είχε προκαλέσει το πρόγραμμα voucher για την αγορά εργασίας στον τουρισμό - “βιάστηκαν όσοι έσπευσαν να προεξοφλήσουν την αποτυχία του” ήταν η ακριβής έκφραση - λέγοντας πως ήδη έχει ενεργοποιηθεί αυτή η δυνατότητα από 4.500 δικαιούχους και υπολογίζεται ότι μέχρι τον Οκτώβριο του 2014 θα έχει καλυφθεί ο αρχικά προβλεπόμενος αριθμός των 10.000 θέσεων και πιθανώς θα χρειαστεί να αυξηθεί.
Επενδύσεις: Το σχέδιο της McKinsey αναφέρει ότι για τα επόμενα 8 χρόνια θα χρειαστούν περίπου 3,3 δισ. Ευρώ επενδύσεων ετησίως. Ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να συμβάλει με περίπου 20-22 δισ. Ευρώ, ενώ ο δημόσιος τομέας με 3-4 δισ. Ευρώ. Υπάρχουν διαβεβαιώσεις τόσο από την Κυβέρνηση όσο και από τα Υπουργεία Τουρισμού και Ανάπτυξης ότι ο ελληνικός τουρισμός θα είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες στο σχεδιασμό του νέου προγράμματος ΕΣΠΑ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου