Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Ακούσαμε... ("τεχνοκράτης")


Στο υπουργείο Τουρισμού, το 80% της δουλειάς που κάνω κάθε μέρα είναι μια δουλειά η οποία αφορά καθημερινά προβλήματα, τα οποία κοιτάμε να λύσουμε. Είναι προβλήματα αδειοδότησης, είναι προβλήματα τα οποία δεν έχουν, αν θέλετε, σκληρές πολιτικές αιχμές και αυτά πρέπει να τα λύνει κανείς, αν θέλετε δεν θα ήθελα να πω τεχνοκρατικά αλλά με μια τεχνοκρατική διάθεση...

...λοιπόν είναι ένα πρακτικό πρόβλημα και το λύνεις. Φτάνεις όμως σε κάποια σημεία τα οποία τα προβλήματα αυτά γίνονται βαθιά πολιτικά. 
Έρχονται οι ξενοδόχοι και σου λένε «κοίτα να δεις εγώ θέλω να χτίσω το ξενοδοχείο μου πάνω στον αιγιαλό διότι αυτό δημιουργεί το κλίμα που θέλω να δημιουργήσω για τους πελάτες μου, ο ρώσος ο επισκέπτης μου λέει ότι εγώ θέλω να πηδάω από το μπαλκόνι μου και να πέφτω μέσα στη θάλασσα και άρα πρέπει να χτίσω στον αιγιαλό». 
Εκεί πια το θέμα δεν είναι τεχνοκρατικό εκεί είναι βαθιά πολιτικό. Έρχεται λοιπόν ένα κόμμα και λέει ότι εγώ τον αιγιαλό δεν τον χτίζω γιατί ο αιγιαλός ανήκει στον κόσμο, αυτή την απόφαση δεν θα τη πάρει ο τεχνοκράτης…”
Παύλος Γερουλάνος, υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού
Στον Flash, συνέντευξη με Γ. Στρατάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου