Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Κυκλάδων... “άνοδος” σε Σουηδία και Νορβηγία


Δυναμική παρουσία στην τουριστική αγορά των σκανδιναβικών χωρών επιχειρούν για πρώτη φορά τα νησιά των Κυκλάδων, μέσα από προωθητικές δράσεις της Αναπτυξιακής Εταιρείας Κυκλάδων ΑΕ, για λογαριασμό της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, με τη συνεργασία του Ελληνικού Κέντρου...
 
...Τουρισμού και Εμπορίου (ΕΚΤΕ), που λειτουργεί στη Νορβηγία η εταιρεία North Events. 
Μεταξύ των προωθητικών ενεργειών, που έχουν λάβει χώρα μέχρι τώρα, περιλαμβάνονται:
Επιστημονικός συνεργατης
Αντιπεριφερειάρχη, Π. Βούρος
και Τ. Φιλιππόπουλος
- Το road show παρουσιάσεων στα στελέχη του μεγαλύτερου tour operator που φέρνει Σκανδιναβούς στην Ελλάδα, τον Apollo Kuoni, με δύο εκδηλώσεις. Η πρώτη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Όσλο της Νορβηγίας στις 3 Δεκεμβρίου με περίπου 70 εκπροσώπους και travel agents, σε κεντρική αίθουσα του ξενοδοχείου Clarion Hotel Royal Christina. Διανεμήθηκε πλούσιο ενημερωτικό - διαφημιστικό υλικό και παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο, καθώς και τρεις δωρεάν διαμονές σε τρεις τυχερούς νικητές που παρέθεσαν τα ξενοδοχεία Hotel Captain Rocks στην Πάρο, το ξενοδοχείο Meltemi και το ξενοδοχείο Agnanti στην Μήλο.  
Ο Β. Ζαχαράκης επί τω έργω...
- Η δεύτερη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη, στο ελληνικό εστιατόριο  Restaurang Tulegarden, όπου οι προσκεκλημένοι ξεπέρασαν τα 80 στελέχη. Όπως και στην παρουσίαση της Νορβηγίας, έγινε ιδιαίτερη μνεία στις ειδικές μορφές τουρισμού που προσφέρουν οι Κυκλάδες καθώς και μία ξεχωριστή ενημέρωση για τον προορισμό της Μήλου ο οποίος είναι νέος προορισμός για τον Apollo που θα ξεκινήσει την ερχόμενη τουριστική σεζόν. Σε όλα τα στελέχη διανεμήθηκαν τσάντες με πλούσιο ενημερωτικό και διαφημιστικό υλικό, ενώ και εδώ κληρώθηκαν τρεις δωρεάν διαμονές σε ισάριθμους τυχερούς νικητές από τα ξενοδοχεία Hotel Silver Rocks στην Πάρο, Hotel Capetan Giorgadas και Hotel Milos στην Μήλο. 
Ο αντιπρόεδρος του Apollo Kuoni Σκανδιναβίας Τάκης Φιλιππόπουλος χαιρέτησε την πρωτοβουλία των Κυκλάδων εκφράζοντας την επιθυμία του για τη συνέχιση της προσπάθειας αυτής με παρόμοιες ενέργειες στο εγγύς μέλλον, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι ο προορισμός των Κυκλάδων είναι ένας ιδιαίτερος τουριστικός προορισμός ο οποίος χρειάζεται ιδιαίτερη πολιτική πωλήσεων, δεδομένου και των δύσκολων αεροπορικών συνδέσεων (2 αεροδρόμια υπάρχουν μόνο στις Κυκλάδες) και των δύσκολων ακτοπλοϊκών συνδέσεων, από άποψη κόστους και δρομολογίων.
Στην εκδήλωση παρέστησαν ο νέος Διευθυντής του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Φινλανδίας και Βαλτικών χωρών, Θ. Θαλασσινός και ο Εμπορικός Ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στην Σουηδία Στ. Σταυράκος.
Επισημαίνεται ότι εκτός από τις παραπάνω παρουσιάσεις, πραγματοποιήθηκε εβδομαδιαία προβολή των νησιών των Κυκλάδων στο Ελληνικό Κέντρο Τουρισμού και Εμπορίου από τις 28 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου με πρόσκληση "φίλων" του Ελληνικού Κέντρου οι οποίοι παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παρουσίαση του Βασίλη Ζαχαράκη, ιδιοκτήτη του Νυχτέρι Restaurant στη Σαντορίνη, που "ταξίδεψε" τους καλεσμένους στον ιδιαίτερο γαστρονομικό χαρακτήρα των Κυκλάδων με αναφορές όπως στους τρόπους παραγωγής της Σαντορινής τομάτας και της ποικιλίας του Ασύρτικου Σαντορίνης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου